Regulamin
rezerwacji usługi online na wydarzenia w Hotelu Lenart****
§ 1
Definicje
Regulamin | niniejszy Regulamin dotyczy rezerwacji usługi online na wydarzenia odbywające się w Hotelu Lenart**** w Wieliczce |
Hotel Lenart**** | PPH Ceramika Zesławice sp. z o. o. ul.Narutowicza 1, 32-020 Wieliczka,NIP:678-007-61-04; REGON 350530860 |
Wydarzenia | spektakle, koncerty i inne wydarzenia odbywające się w Hotelu Lenart, objęte systemem sprzedaży online |
Kupujący | korzystający z systemu sprzedaży online Hotelu Lenart**** |
system sprzedaży online | system informatyczny Hotelu Lenart **** umożliwiający rezerwację usługi przez Hotel na Wydarzenia za pośrednictwem strony internetowej www.hotellenart.pl |
sprzedaż online | rezerwacja usługi na Wydarzenia dokonywana za pośrednictwem strony internetowej www.hotellenart.pl |
pay-by-link | system informatyczny umożliwiający wykonanie szybkiego, bezpiecznego i wygodnego przelewu za dokonane zakupy, automatycznie generujący w bankowości internetowej gotowy przekaz pieniężny, który po zatwierdzeniu przez płacącego jest realizowany na rzecz odbiorcy |
zamówienieonline | złożenie przez Kupującego zamówienia poprzez wypełnienie i doręczenie formularza online dostępnego na stronie internetowej www.hotellenart.pl |
§ 2
Ogólne zasady sprzedaży online
- Regulamin określa zasady i warunki rezerwacji usługi online na Wydarzenia odbywające się w Hotelu Lenart****
- Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdej rezerwacji usługi jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego.
- Zawarcie umowy sprzedaży online pomiędzy Kupującym a Hotelem Lenart**** następuje za pośrednictwem strony internetowej Hotelu www.hotellenart.pl i wymaga spełnienia następujących warunków:
1) podania danych Kupującego: imienia i nazwiska, miejsca i adresu zamieszkania, adresu e-mail (uwaga: należy sprawdzić, czy podany adres e-mail jest prawidłowy, w przypadku błędu w adresie, otrzymanie wiadomości potwierdzającej dokonanie transakcji będzie niemożliwe),
2) zaakceptowania przez Kupującego warunków Regulaminu,
3) złożenia przez Kupującego zamówienia online,
4) uiszczenia przez Kupującego zapłaty za zamówienie przelewem pay-by-link lub kartą płatniczą,
5) otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji na wskazany przez Kupującego adres e-mail. - Hotel Lenart**** nie ponosi odpowiedzialności za skutki podania nieprawdziwych lub błędnych danych w formularzu zamówienia online.
- Zamówienie uważa się za złożone z chwilą odnotowania przez Hotel Lenart**** potwierdzenia dokonania zapłaty przez bank Kupującego.
- Brak potwierdzenia przez bank Kupującego, opłaty za zamówienie w ciągu 1 dnia od wysłania zamówienia online, powoduje automatyczne anulowanie zamówienia online.
- Płatności obsługiwane są przy wykorzystaniu systemu płatniczego PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 182, krajową instytucję płatniczą, nadzorowaną przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisaną do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 PLN, w całości opłaconym, posiadającą numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. T: +48 61 630 60 05 F: +48 61 630 61 05 E:pomoc@payu.pl, zwaną dalej PayU.
- Hotel Lenart**** nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki nieprawidłowego funkcjonowania systemu płatniczego obsługiwanego przez PayU, o którym mowa w pkt 7 powyżej oraz za działania lub zaniechania PayU.
- Po złożeniu zamówienia, na życzenie Kupującego, na jego adres e-mail zostanie wysłana faktura VAT. W formularzu zamówienia online należy podać poprawne dane niezbędne do jej wystawienia.
- Faktura VAT może być wystawiona wyłącznie z danymi Kupującego.
- Rezerwacja jest imienna i nie podlega dalszemu obrotowi: nie może być przekazana, sprzedana lub darowana innej osobie.
- Rezerwacja jest bezzwrotna
§ 3
Szczegółowe zasady dotyczące rezerwacji usługi online
- Kupujący, w formularzu zamówienia online, wybiera jedną z następujących form otrzymania rezerwacji usługi: samodzielny wydruk (rezerwacji usługi domowej) albo odbiór rezerwacji usługi w recepcji Hotel Lenart****
- W przypadku zaznaczenia opcji o odbiorze rezerwacji usługi zakupionej online w recepcji Hotel Lenart****, na wskazany przez Kupującego adres e-mail zostaje przesłane potwierdzenie realizacji transakcji zakupu rezerwacji usługi online, wraz z osobistym numerem zamówienia .Odbiór rezerwacji usługi musi nastąpić najpóźniej na pół godziny przed rozpoczęciem Wydarzenia.
- Warunkiem odbioru w recepcji Hotel Lenart**** rezerwacji usługi kupionej online jest podanie osobistego numeru zamówienia, który został przesłany na adres e-mail wskazany w formularzu złożonego zamówienia online.
- Hotel Lenart**** nie odpowiada za skutki przekazania osobistego numeru zamówienia osobom nieuprawnionym.
- W przypadku zaznaczenia opcji rezerwacji usługi domowej, na wskazany przez Kupującego adres e-mail zostaje przesłane potwierdzenie realizacji transakcji zakupu rezerwacji usługi online, wraz z osobistym numerem zamówienia. Rezerwacja usługi będzie dostarczany w pliku zapisanym w formacie PDF. Rezerwacje usługi domowej należy wydrukować i okazać w momencie wejścia na Wydarzenie. Do wydruku rezerwacji usługi domowej należy używać białego papieru w formacie A4, tak aby wydrukowane kody były dobrze widoczne. Wydrukowanej rezerwacji usługi nie należy zginać.
- Prawidłowo wydrukowana rezerwacja usługi domowej stanowi dokument uprawniający do uczestnictwa w Wydarzeniu, którego dotyczy.
- Rezerwacja usługi podlega jednorazowej weryfikacji w momencie wejścia na Wydarzenie – nie ma możliwości ponownego wykorzystania rezerwacji usługi.
- Hotel Lenart**** nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzone potwierdzenie rezerwacji usługi lub zagubione przez Kupującego.
- Hotel Lenart**** zastrzega sobie możliwość zakończenia sprzedaży rezerwacji usługi online w każdej chwili, bez podawania przyczyn.
- Brak możliwości zakupu rezerwacji usługi za pośrednictwem systemu sprzedaży online nie jest równoznaczny z brakiem rezerwacji usługi w recepcji Hotelu Lenart****.
§ 4
Zwroty
- Zwroty rezerwacji usługi w systemie sprzedaży online możliwe są wyłącznie w przypadku odwołania Wydarzenia.
- Informacja o Wydarzeniach odwołanych jest przekazywana na adres e-mail podany w formularzu zamówienia online.
- W przypadkach, o których mowa w pkt. 1–2 niniejszego paragrafu, zwrot kwot wpłaconych przez Kupującego nastąpi przelewem na konto za pośrednictwem którego Kupujący dokonał wpłaty.
§ 5
Reklamacje
- Reklamacje dotyczące rezerwacji usługi online wymagają zgłoszenia reklamacji na adres e-mail: recepcja@hotellenart.pl, w terminie dwóch dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego potwierdzenia realizacji transakcji.
- Rozpatrzenie reklamacji dotyczącej rezerwacji usługi online następuje nie później niż w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia przez Hotel Lenart**** reklamacji dotyczącej rezerwacji usługi online, Hotel Lenart**** zwróci Kupującemu równowartość ceny rezerwacji usługi.
§ 6
Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych (w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych) uzyskiwanych od Kupujących w procesie sprzedaży online jest Hotel Lenart****, z zastrzeżeniem ust. 5 niniejszego paragrafu.
- Złożenie zamówienia online przez Kupującego jest równoznaczne z wyrażeniem przez niego zgody na przechowywanie i przetwarzanie przez Hotel Lenart**** danych osobowych wskazanych przez Kupującego w celu realizacji zamówienia, niezbędnego kontaktu z Kupującym oraz w celu wszelkich działań niezbędnych do funkcjonowania systemu sprzedaży rezerwacji usługi.
- Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się przy zachowaniu zasad określonych w obowiązującym prawie.
- Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo nieograniczonego dostępu do nich, jak również do ich poprawiania i uaktualniania lub usunięcia.
- Hotel Lenart**** przekazuje PayU dane osobowe Kupujących i zezwala na ich wykorzystywanie przez PayU w celu obsługi realizacji płatności dokonywanych z udziałem Kupujących w ramach systemu sprzedaży online w związku z korzystaniem przez nich z systemu sprzedaży online, a także w celu wypełnienia przez PayU obowiązków przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa i związanych z obsługą ww. płatności. Przekazanie danych osobowych Kupujących spółce PayU dotyczy danych niezbędnych do realizacji celów opisanych powyżej i obejmuje w szczególności: imię i nazwisko, adres, adres e-mail. W odniesieniu do przekazanych danych osobowych PayU staje się ich administratorem. Powierzenie PayU przez Hotel Lenart**** przetwarzania danych osobowych Kupujących następuje na czas trwania Umowy pomiędzy Hotel Lenart**** a PayU oraz obejmuje dane osobowe niezbędne do realizacji tego celu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Kupujący wyraża zgodę na wykonywanie przez PayU na danych osobowych wszelkich możliwych i dozwolonych prawem operacji w takim zakresie, w jakim jest to konieczne dla realizacji wskazanych w Regulaminie celów przetwarzania tych danych osobowych. W szczególności PayU jest upoważnione do utrwalania, przechowywania i usuwania danych osobowych osób, o których mowa powyżej.
- Dane osobowe, do których przetwarzania uprawnione jest PayU na podstawie Regulaminu, mogą w wyniku tego przetwarzania być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości (w szczególności Komisji Nadzoru Finansowego, Generalnemu Inspektorowi Informacji Finansowej, Narodowemu Bankowi Polskiemu oraz organom skarbowym), a także zostać ujawnione pracownikom PayU, Instytucji pośredniczących oraz podmiotów prowadzącym bazy MATCH (MasterCard), VMAS (Visa) lub osobom wykonującym czynności z polecenia PayU, Instytucji pośredniczących lub podmiotów prowadzących bazy MATCH (MasterCard), VMAS (Visa) lub osobom wykonującym czynności z polecenia PayU, Instytucji pośredniczących lub podmiotów prowadzących bazy MATCH, VMAS na podstawie stosunku innego niż stosunek pracy.
- Kupujący wyraża zgodę na wysyłkę newslettera przez Hotel Lenart**** na podany przez siebie adres e-mailowy.
§ 7
Postanowienia końcowe
- Hotel Lenart**** nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której dokonywany jest zakup rezerwacji usługi przez Kupującego. Hotel Lenart**** nie ponosi odpowiedzialności za wiadomości lub inne dane zagubione lub utracone w sieci Internet, indywidualne ustawienia komputerów oraz sposób ich konfiguracji, a także ustawienia lub przerwy w świadczeniu usług występujące u dostawców dostępu do sieci Internet.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.hotellenart.pl
- Regulamin obowiązuje od dnia 1 marca 2015 r.
REGULAMIN WYDARZEŃ OGÓLNODOSTĘPNYCH
ORGANIZOWANYCH W HOTELU LENART ORAZ RESTAURACJI POD KOMINEM
- Hotel Lenart (dalej Hotel) oraz Restauracja pod Kominem (dalej Restauracja) znajdują się przy ul. G. Narutowicza 1 w Wieliczce (32-020).
- Zarządcą i operatorem Hotelu i Restauracji jest PPH Ceramika Zesławice Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. G. Narutowicza 1 w Wieliczce (32-020), KRS 0000161111, NIP 6780076104, REGON 350530860 (dalej Spółka). Do wykonywania zadań w imieniu Hotelu i Restauracji są upoważnieni pracownicy oraz inne osoby, działające na zlecenie Spółki.
- Organizatorem wydarzeń w Hotelu i Restauracji jest Spółka.
- Hotel i Restauracja spełniają wymogi określone prawem budowlanym, przepisami sanitarnymi i przeciwpożarowymi.
- Niniejszy regulamin (dalej Regulamin) określa zasady dla Uczestników wydarzeń w Hotelu i Restauracji.
- Uczestnik wydarzenia zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i przestrzegania jego postanowień.
- W Hotelu i Restauracji odbywają się wydarzenia z rezerwacją usługi i bez rezerwacji usługi. Uczestnictwo w wydarzeniach wymaga akceptacji Regulaminu.
- Wydarzenia w Hotelu i Restauracji organizowane są zarówno dla osób indywidualnych, jak i grup zorganizowanych.
- Dzieci i młodzież poniżej lat 18 mogą brać udział w wydarzeniu pod opieką osób pełnoletnich. W zależności od charakteru wydarzenia, Organizator zastrzega sobie prawo do decydowania, że w wydarzeniu mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie.
- Na terenie objętym wydarzeniem obowiązuje bezwzględny zakaz:
- palenia papierosów poza wyznaczoną strefą,
- wnoszenia i posiadania bez zgody Organizatora napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz żywności, nabytych poza terenem objętym wydarzeniem,
- posiadania materiałów wybuchowych, łatwopalnych, broni, substancji niedozwolonych oraz przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu lub zdrowiu innych osób,
- wchodzenia na obszary, które nie są przeznaczone dla Uczestników wydarzenia – zaplecze gastronomiczne, zaplecze techniczne itp.
- sprzedaży, reklamowania, akwizycji, prowadzania zbiórek pieniężnych – bez uprzedniej pisemnej zgody Organizatora,
- wprowadzania i przebywania zwierząt, z troski o komfort i bezpieczeństwo Uczestników i zwierząt,
- niszczenia, brudzenia i usuwania tablic nakazujących i zakazujących,
- używania otwartego ognia.
- W przypadku stwierdzenia złamania lub próby łamania któregokolwiek z zakazów wymienionych w punkcie 10 powyżej, osoba dopuszczająca się czynu, może zostać wydalona lub nie wpuszczona na teren objęty wydarzeniem.
- Osoby stwarzające bezpośrednie zagrożenie dla innych osób lub mienia oraz osoby dopuszczające się czynów zabronionych mogą zostać zatrzymane w celu niezwłocznego przekazania Policji.
- O niszczeniu lub uszkodzeniu mienia Hotelu i Restauracji należy niezwłocznie informować obsługę.
- W przypadku zagubienia, uszkodzenia lub zniszczenia rzeczy stanowiących własność Hotelu i Restauracji, Uczestnicy zobowiązani są do uiszczenia odszkodowania stanowiącego równowartość spowodowanej szkody.
- Rzeczy znalezione na terenie Hotelu i Restauracji należy przekazać obsłudze.
- Uczestnicy wydarzenia mogą skorzystać z szatni, Organizator nie odpowiada jednak za pozostawione w szatni pieniądze, dokumenty oraz inne przedmioty pozostawione w odzieży lub torbach.
- Hotel i Restauracja są monitorowane, a nagrania z kamer mogą zostać zastosowane w sytuacjach spornych, a także mogą być podstawą do pociągnięcia do odpowiedzialności Uczestników, którzy nie stosują się do zaleceń Regulaminu. Organizator gwarantuje, iż monitoring jest prowadzony w sposób nie naruszający dóbr osobistych oraz godności Uczestników.
- Osoby biorące udział w wydarzeniu wyrażają zgodę na wykonywanie w trakcie ich udziału w wydarzeniu w Hotelu i Restauracji zdjęć oraz filmów dla celów dokumentacyjnych, reportażowych, sprawozdawczych i marketingowych z ich udziałem i jednocześnie wyrażają bezterminową zgodę na ich nieodpłatne rozpowszechnianie w następujących mediach: Internet (strony internetowe, media społecznościowe), prasa oraz inne materiały drukowane i niedrukowane.
- Upoważnionym pracownikom Hotelu i Restauracji oraz innym osobom upoważnionym przez Spółkę przysługuje prawo do kontrolowania przestrzegania Regulaminu, wydawania poleceń porządkowych i związanych z bezpieczeństwem, a w przypadku stwierdzenia uchybień do zakazania dalszego udziału w wydarzeniu.
- W sprawach nieuregulowanych zapisami Regulaminu zastosowanie mają przepisy ogólne.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://hotellenart.pl/ oraz w recepcji Hotelu.