Szanowni Państwwo!
W dniach 13-16.06.2019 r. w Wieliczce, odbędzie się 44 Światowy Kongres Międzynarodowego Towarzystwa Hydrologii Medycznej ISMH oraz XXVII (XXXI) Zjazd Polskiego Towarzystwa Balneologii i Medycyny Fizykalnej.
Odbywające się co dwa lata Zjazdy Balneologiczne są miejscem spotkań lekarzy różnych specjalności, menedżerów związanych z lecznictwem uzdrowiskowym oraz fizjoterapeutów, psychologów i pielęgniarki. Są okazją do wymiany najnowszych wiadomości z zakresu medycyny uzdrowiskowej i medycyny fizykalnej.
Przewidujemy udział 300-400 osób z zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, Gości zagranicznych z całego świata, przedstawicieli Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Parlamentarzystów.
Według danych GUS, NFZ kieruje na leczenie uzdrowiskowe ok. 450 tys. osób w ciągu roku. Drugie tyle korzysta wykupując komercyjne pobyty i leczenie w uzdrowisku. Reasumując, rocznie jest to około miliona osób.
Wszystkie te osoby są przyjmowane przez lekarzy co najmniej z pierwszym stopniem specjalizacji. W sanatorium kuracjusz równolegle z zabiegami przyjmuje leki zlecone przez lekarza. Dlatego tak ważna jest promocja urządzeń i produktów w uzdrowiskach.
Propozycja dla Złotego Partnera Kongresu:
Złoty Partner Kongresu:
– ma prawo do posługiwania się tytułem we własnych działaniach promocyjnych.
– logotyp Złotego Partnera z odnośnikiem do strony internetowej zamieszczony zostaje w materiałach elektronicznych (m. in. na stronie internetowej Kongresu).
Promocja podczas Kongresu:
- stoisko wystawiennicze
- reklama w Programie Zjazdu
- wymieniony w Programie jako sponsor
– jeden wykład 20-dziestominutowy – prezentacja produktu podczas sesji
– wyłączna przestrzeń reklamowa na smyczach
– logotyp Złotego Partnera zamieszczony na materiałach konferencyjnych (program, identyfikatory)
– materiały reklamowe dostarczone przez Złotego Partnera dołączone są do materiałów kongresowych
– roll-up Złotego Partnera w sali konferencyjnej
– logotyp Sponsora na tapecie promocyjnej wyświetlanej na ekranie w Sali konferencyjnej podczas przerw w wykładach
– oficjalne podziękowanie Złotemu Partnerowi na zakończenie Kongresu
- uczestnictwo 2 gości zaproszonych przez Partnera: udział w obradach, certyfikat uczestnictwa,
- 3 noclegi, wyżywienie: 3x lunch (14,15,16.06.), 1x kolacja (13.06),
- udział Balu Balneologa (14.06.),
- udział w imprezie plenerowo-integracyjnej – kolacja grillowa (15.09)
Koszt pakietu Złotego Sponsora 20 000 PLN brutto
Propozycja dla Srebrnego Partnera Kongresu:
Srebrny Partner Kongresu:
– ma prawo do posługiwania się tytułem we własnych działaniach promocyjnych.
– logotyp Srebrnego Partnera z odnośnikiem do strony internetowej w materiałach elektronicznych (m. in. na stronie internetowej Kongresu).
Promocja podczas Kongresu:
- stoisko wystawiennicze
- reklama w Programie Zjazdu
- wymieniony w Programie jako sponsor
– logotyp Srebrnego Partnera na materiałach konferencyjnych (program, identyfikatory)
– dołączenie materiałów reklamowych dostarczonych przez Srebrnego Partnera do materiałów kongresowych
– umieszczenie logotypu Partnera na tapecie promocyjnej wyświetlanej na ekranie w Sali konferencyjnej podczas przerw w wykładach
– oficjalne podziękowanie Srebrnemu Partnerowi na zakończenie Konferencji
- uczestnictwo 1 gościa zaproszonego przez Partnera: udział w obradach, certyfikat uczestnictwa,
- 3 noclegi, wyżywienie: 3x lunch (14,15,16.06.), 1x kolacja (13.06),
- udział Balu Balneologa (14.06.),
- udział w imprezie plenerowo-integracyjnej – kolacja grillowa (15.09)
Koszt pakietu Srebrnego Sponsora 10 000 PLN brutto
Propozycja dla Brązowego Partnera Kongresu:
Brązowy Partner Kongresu:
– ma prawo do posługiwania się tytułem we własnych działaniach promocyjnych.
– logotyp Brązowego Partnera z odnośnikiem do strony internetowej w materiałach elektronicznych (m. in. na stronie internetowej Kongresu).
Promocja podczas Kongresu:
- stoisko wystawiennicze
- wymieniony w Programie jako Sponsor
– logotyp Brązowego Partnera na materiałach konferencyjnych (program, identyfikatory)
– dołączenie materiałów reklamowych dostarczonych przez Brązowego Partnera do materiałów kongresowych
– umieszczenie logotypu Partnera na tapecie promocyjnej wyświetlanej na ekranie w Sali konferencyjnej podczas przerw w wykładach
– oficjalne podziękowanie Brązowemu Partnerowi na zakończenie Konferencji
- uczestnictwo jednej osoby zaproszonych przez Partnera: udział w obradach, certyfikat uczestnictwa,
Koszt pakietu Brązowego Sponsora 5 000 PLN brutto
Zapraszamy do współpracy
Kontakt:
Karolina Makowska
Koordynator projektu – PTBiMF
tel.: 54 283 39 45
e-mail: karolina.makowska@vp.pl